Τι είναι το pilates;

Η μέθοδος Πιλάτες αναπτύχθηκε στις αρχές του 20 αιώνα
από τον Joseph H.Pilates

Η μέθοδος Πιλάτες αναπτύχθηκε στις αρχές του 20 αιώνα από τον Joseph H.Pilates. Ο ίδιος, όντας αθλητής εμπνεύστηκε το ασκησιολόγιο του από τις πολεμικές τέχνες, τον χορό, τη γιόγκα και τις ακροβατικές τέχνες. Σήμερα είναι αναμφισβήτητα τα οφέλη της μεθόδου και οι οπαδοί της δικαίως αυξάνονται.

Το αυθεντικό σύστημα Πιλάτες (με χρήση ειδικού εξοπλισμού όπως reformer, Cadillac, Barrel και Chair) δουλεύει λειτουργικά ολόκληρο το σώμα και στοχεύει στην δυναμική ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης, στην ενίσχυση των μυών της ράχης και του κορμού, ενώ παράλληλα βελτιώνει την δύναμη και την ευλυγισία ολόκληρου του σώματος. Είναι πλεόν αποδεδειγμένο οτι με ένα δυνατό κέντρο (powerhouse) το σώμα αποδίδει καλύτερα στις αθλητικές δραστηριότητες με την ελάχιστη ενεργειακή κατανάλωση και αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την πρόληψη αλλά και την αποτελεσματική θεραπεία διαφόρων μυοσκελετικών τραυματισμών.

Το Pilates έχει εξαιρετικά πλεονεκτήματα στην αποκατάσταση κινητικών δυσλειτουργιών, καθώς διδάσκει τη συνειδητοποίηση της σταθεροποίησης των υπερκινητικών τμημάτων και της κινητοποίησης των δυσλειτουργικών ή δύσκαμπτων τμημάτων. Εκπαιδεύουμε το μυαλό να δίνει τις σωστές εντολές στο σώμα, κάτι που σε άτομα με πόνο γίνεται  λίγο ή καθόλου. Σύμφωνα με έρευνες η επανασύνδεση μυαλού και σώματος μειώνει σημαντικά τα επίπεδα πόνου. Στην άσκηση είναι σημαντικό να εστιάζουμε στις ανάγκες του κάθε σώματος, αντί α χρησιμοποιούμε γενικά πρωτόκολλα και ασκήσεις.

 

Τμήματα και πρόγραμμα

holistic-physio